טכנאי מזגנים אלקו Elco

חברת מזגן טק מעסיקה טכנאי מזגנים מומחים לתיקון מזגני אלקו Elco מכל הסוגים.

מזגן אלקו אחד המזגנים המתוחכמים שיש, בשל מורכבותו, לא כל טכנאי ידע לתקן תקלות במזגן זה.

חשוב ביותר להשתמש בחלפים מקוריים של החברה היבואנית אלקטרה על מנת להאריך את חיי המזגן לאורך זמן.

כל מזגני אלקו המיוצרים כיום הינם פועלים בטכנולוגית אינוורטר, ובשל כך שמדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית רק טכנאי שעבר השתלמות והדרכה מעשית רשאי לתקן מזגן אלקו מהדור החדש.

איתור תקלות המזגן אלקו Elco אינוורטר

אנו מכירים את התקלות הייחודיות של המזגן ונדע לאתר את התקלה במהירות ולהחליף את החלק המתאים ביותר במידה שיש צורך בכך. במזגני אלקו החדשים מדגם אינוורטר, אפילו תקלה פשוטה כמו חוסר גז מחייבת מומחיות שכן לא מדובר במזגן רגילת ולכן הטכנאי חייב להכיר את החוקים החלים על כל המשתמע מכך, מזגן אינוורטר מצוייד במחשב בקרה ורק טכנאי שהוכשר והוסמך לטפל בתקלות ידע לקרוא ולהבין את מהות התקלה.

עיקר עיסוקינו מתמקד בשירות תיקון מזגנים ולא בהתקנה וזאת על מנת לאפשר זמינות והגעה באופן מיידי לקהל לקוחותינו, אנו מבצעים תיקונים בכל ימות השבוע וגם מנהלים מערך חירום לשירות בשבתות וחגים.

אזורי מתן שירות החברה

מזגן טק מספקת שירות תיקון מזגנים באזור המרכז מפתח תקווה, תל אביב ועד ראשון לציון. באזור השרון: מרמת השרון כפר סבא ועד נתניה ובכל אזורי המושבים באזור.

אחריות וחלפים למזגן אלקו Elco

במזגן אלקו Elco חלפים יחודיים ולכן חייבים להתקין אך ורק חלפים מקוריים, אנו מתחייבים לכך ונאתר את החלק המתאים לדגם המזגן שברשותך עם אחריות יצרן. בכל תיקון תקבל תעודת אחריות מלאה על החלפים שהותקנו ועל כל עבודה שבוצעה.

אנו מבצעים את העבודה עם על עמידה בלוחות זמנים ובמתן שירות אדיב ומקצועי.

טכנאי מזגנים | המומחים מבית הראל

© כל הזכויות שמורות