זקוק לטכנאי מזגנים יוניק UNIQUE?

תיקון על ידי טכנאי מזגנים יוניק מומחה, כל סוגי התקלות כלל תקלות חשמל במזגן על ידי חשמלאי מוסמך המתמחה במזגני יוניק.

חייג עכשיו 052-3-15-15-15

למצוא טכנאי מזגנים יוניק היא מסימה לא פשוטה, למזגני יוניק UNIQUE סוגים רבים של דגמים בטכנולוגיות שונות.
מזגן טק הנו אתר שהוקם לשירותך בו תוכל למצוא את כל הקשור בתחום יוניק מיזוג האוויר.

אנו נתאים ונעזור לך במלאכת התיקון על ידי טכנאי מומחה  מחברתנו לפי סוג המזגן, אופי התקלה במזגן שברשותך וטכנאי הקרוב למקום מגורייך.
נשמח לייעץ לך בכל שאלה בה נתקלת ולא קיבלת עליה מענה או קיבלת מענה חלקי.

סוגי תקלות ואזורי שירות למזגן יוניק

כאמור לא כל טכנאי מכיר ויודע לטפל במזגני יוניק השונים, ולו רק בגלל ריבוי הסוגים והדגמים הקימים. לנו במזגן-טק הניסיון, הידע המקצועי, חלפים, וזמינות. מענה אדיב 24 שעות ביממה כלל שבת, חגים ומועדי ישראל. צוות שירות מקצועי מחברתנו פזורים בכל אזור המרכז, השרון ואזור השפלה, טכנאי עם רכב ובו חלפים למזגן יוניק, יגיע וייתן פתרון מיידי. מזגן-טק מחויבת לשירות אמינות ומחיר הוגן.

אחריות לכל תיקון

תיקון איכותי מאפשר פעולה יעילה ותקינה של המזגן, טכנאי מיומן יאתר תקלה במהירות ויפתור בעיות אשר יזהה עם ציוד וכלים באיכות מרבית, תיקון מזגן יעיל מבטיח פעולת המזגן לאורך זמן, לכן כל תיקון שמתבצע על ידי מזגן-טק יתבצע על ידי טכנאי מומחה ובעזרת חלפים מקוריים בלבד. התיקון מלווה באחריות מלאה על ביצוע העבודה כולל החלקים שהותקנו.

תקלות נפוצות במזגני יוניק UNIQUE

מזגן יוניק אמין ומסוגל לפעול ביעילות למשך שנים רבות, אך עם זאת כמו לכל מכשיר, גם במזגן יוניק תקלות נפוצות הנגרמות משימוש יתר או תחזוקה לקויה, ניקוי מסננים, טיפול וביקור טכנאי לפחות אחת לשנתיים, לשם בדיקת גז מזגנים, ניקוי רדיאטורים, חיזוק חלקים נעים ובדיקה מקיפה. כל אלו יאריכו את חיי המזגן, ויחסוך ביעילות תפוקת הקירור וחיסכון בתצרוכת החשמל.

מזגן יוניק מקצר? לא נדלק כלל? מריח רע? או נוזל? חייג אלינו עכשיו, טכנאי מזגנים יוניק מוחה יגיע אליך בהקדם.

מומחיות מגיע עם הכשרה וניסיון

אנו מעסיקים אך ורק טכנאי מזגנים יוניק UNIQUE בעלי הכשרה וניסיון רב ו/או מרכזי שירות וחנויות למכירת חלפים מובילים בתחום מיזוג האוויר . כל תלונה שתתקבל במסגרת האתר תקבל התייחסות מקצועית ונייחס לה חשיבות רבה. נשמח לעמוד לשרותכם, לקבל הצעות ייעול ותגובות ולהתייחס לכל פנייה.

המשוב שלכם הוא בעל ערך רב ומהווה חלק נכבד בעיצובו של האתר, מהותו וקובע את תועלתו .

השירות של "מזגן-טק" מחייב

נשמח לקבל תגובות, תלונות ו/או המלצות לגבי ביקור טכנאי אשר פקד את ביתך, נמליץ על סוגי מזגנים שונים בשוק הישראלי, נמנה את יתרונותיהם וחסרונותיהם. תוכלו ליהנות ולהיעזר במאמרים ובהמלצות שנכתבו על ידי טכנאים וכן מאמרים מקצועיים שנכתבו במיוחד לטובת אתר זה ע"י החברות המובילות בתחום מיזוג האוויר.

אנו, צוות האתר, נעביר כל פנייה או תלונה לגבי השרות שניתן ע"י שרות הלקוחות ו/או ע"י החברות המובילות: אלקטרה, יוניק, טורנדו, LG (ברימג), תדיראן ועוד…

מזגן-טק: המומחים מבית הראל

 

שאלות גולשים לגבי מזגני יוניק UNIQUE

ברשותי מזגן מיני מרכזי של 5 כוח סוס של חברת יוניק, לאחרונה אני שומעת רעש של חריקות מחלקו הפנימי של המזגן, הרעש מופיע רק בהפעלתו (לא תמיד) למשך כמה שניות ונעלם, לפעמים הוא חוזר גם בהמשך ושוב מפסיק, אציין שהמזגן בן שבע שנים. הזמנתי טכנאי של חברת יוניק ובזמן שהגיע הוא לא שמע את הרע וטען שלא יודע מה לתקן ושצריך לשמוע כדי לזהות את התקלה. האם תכלו לעזור או לשלוח טכנאי מזגנים מומחה שיפתור את הרעש? תודה זהבה פתח תקווה.

תשובה: מזגן יוניק UNIQUE מרעיש, 

זהבה שלום רב, ישנן מספר אפשרויות לתקלות במזגן הגורמות למזגן לרעשים מחלקו הפנימי של מזגן בכלל ובתוכם גם למזגן יוניק, לפי התיאור שלך מדובר במזגן מיני מרכזי אז התמקד בתקלה שלדעתי קיימת אצלך, היחידה הפנימית של המזגן ישנו מנוע שמסובב מפוח, אלו החלקים שעלולים לגרום רעש, את מתארת שלרוב הרעש מופיע בהפעלת המזגן בתחילת הפעלת המזגן ולכן אני מעריך שמדובר במייסבי (לגרים) המנוע מה שאנו מכנים לגרים, הרעש מופיע בהתחלה כיוון שהחיכוך הראשוני גבוהה יותר והרעש מפסיק כמה שניות לאחר הפעלתו וזאת מפני שהלגרים מתחממים ואז החיכוך קטן. אם זו הסיבה ומה שאני מעריך אכן נכון, אין מנוס ועל מנת לפתור את התקלה יש להחליף את המנוע בחלקו הפנימי של המזגן. אני ממליץ לך לבצע את ההחלפה על ידי טכנאי מזגנים יוניק UNIQUE מומחה, וכמובן להתקין מנוע למזגן יוניק UNIQUE מקורי בלבד. בהצלחה