טכנאי מזגנים מומחה

טכנאי מזגנים מומחה לכל סוגי המזגנים המובילים בשוק כולל חלפים מקוריים

קיימים סוגים רבים של מזגנים ולכן יש צורך בסוגים שונים של טכנאי מזגנים או ליתר דיוק לטכנאי המתמחה בסוג המזגן שלך.

המזגנים הנפוצים ביותר הינם אלקטרה, תדיראן, אלקו, טורנדו, אמקור.

סוגי התקלות ופתרונן

לכל אחד מסוגי המזגנים יש את הבעיות האופייניות לסוג זה של המזגן, את התקלות אשר טכנאי מזגנים שמכיר את סוג המזגן הוא ידע לגשת לבעיה בקלות במהירות ובמקצועיות, בדרך כלל כשמזמינים טכנאי המתמקצע באותו מזגן, החלפים יהיו זמינים יותר ובהכרח תיקון המזגן גם יהיה זול יותר מאשר אצל טכנאי שלא מכיר את המזגן שברשותך, חיסכון בזמן יקר שלך ושל הטכנאי כמו כן איכות העבודה תהייה בהתאם.

אצלנו במזגן-טק טכנאי מזגנים לכל מזגן

טכנאי מזגנים אלקטרה מומחה בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה, מכיר ויודע לגשת לתקלה בזמן ובמקצועיות, מזהה את מקור הבעיה ומחליף את החלק המתאים ביותר לפי דגם המזגן והוראות היצרן.

טכנאי מזגנים תדיראן כמו במזגן אלקטרה גם כאן טכנאי מומחה ומקצועי יגיע אליכם ויפתור תקלות מסובכות שמניסיון העבר טכנאים שונים כבר פסלו את היכולת להפעיל את המזגן ביעילות ובתפוקה הנדרשת.

טכנאי מזגנים טורנדו אצלנו במזגן-טק טכנאי הנמצא בקשר ישיר עם החברה ומכיר את כל הדגנים לש חברת טורנדו, החל מהמזגנים הוותיקים, וכן הדגמים החדשים שקיימים בשוק.

כישורי הטכנאי וציוד נלווה

כל טכנאי המזגנים במזגן-טק בעלי תעודת טכנאי ובנוסף מנוסים בתיקון מערכות חשמל ומומחים בשיקום מערכת החשמל והאלקטרוניקה של המזגנים, מיותר לציין שמדובר בטכנאי בעל הסמכה של חשמלאי מוסמך שלדעתנו תורם לביצועה תיקון ביעילות מרבית ולבטיחות המתבקשת בכל הקשור לתיקון הקשור לתחום.

דבר חשוב נוסף, ציוד ומכשור בחברתנו הם מהמתקדמים ביותר הן מבחינת טיב הציוד והן מבחינה טכנולוגית. כמו מכשירי איתור דליפות גז מזגנים, שעוני קייול ללחץ גז בדיוק מקרוני מכשירי שטיפה, הם אילה שמבדילים בין תיקון טוב, לתיקון מצויין.

בדוק אם חברת המזגנים אם יש טכנאי מזגנים מומחה ספציפי שמתמחה בסוג המזגן שאותו ברצונך לתקן.

בדוק עם בתקלת חשמל הנובעת מתקלת חשמל, יש תעודת הסמכה לעסוק בחשמל.

בדוק עם יש תעודת אחריות לתיקון המזגן ולחלפיו.

בדוק עם לטכנאי יש אישור עבודה בגובה.

אדיבות, אמינות וזמינות הם יתרונות נוספים ולכן כל טכנאי נבחר בקפידה וכל תגובה מצדך הלקוח לגבי אופי השירות שקיבלת, יתקבל על אוזניים קשובות ונטפל בכל דרישה בתשומת לב מרבית.

טכנאי מזגנים | המומחים מבית הראל