טכנאי מזגנים טורנדו במרכז

טכנאי מזגנים טורנדו זמין 24 שעות כולל בימי שישי שבת. תיקון כל סוגי מזגני טורנדו על ידי טכנאי מומחה ובעל ניסיון.

זקוק לתיקון מזגן טורנדו? הגעתה למקום!

מזגן טק מתמחה במזגני טורנדו מיני מרכזי. החלפת חלקים מקוריים ושיפור מערכת המיזוג הכולל ניקוי, חיזוק חוטים רופפים והוספת גז. טכנאי מזגנים טורנדו למתגוררים במרכז. אנו נגיע אליכם בשעה הנוחה לכם, זמינות טכנאי למקרים דחופים בשעות לא שגרתיות, ניידת עם כלים וציוד לטיפול בתקלות מסובכות כולל עבודה בגובה.

אחריות וחלפים למזגן טורנדו

טכנאי מזגנים טורנדו במרכז יגיע לבית לעסק או למשרד, יאבחן את סוג התקלה, ייתן חוות דעת מקצועית ועניינית לגבי אפשרויות העומדים בפנך, כדאיות התיקון או מזגן חדש, לרוב במזגנים גדולים שמעל 2 כוח סוס וככול שתפוקת המזגן גבוהה יותר הסיכוי שנמליץ לתקן עולה. במזגנים קטנים ישנם מקרים שעלות התיקון תעלה על עלות החלפת המזגן ולכן נמליץ להחליפו. בכול מקרה שהוחלט לתקן, אנו בצע זאת על ידי כלים מעולים ונשתמש בחלקי חילוף מקוריים בלבד. תקבל אחריות מלאה על החלקים ועל ביצוע העבודה.

שירות טורנדו במזגן טק

כל תיקון למזגן טורנדו דרך "מזגן טק" נעשה על ידי טכנאי מזגנים מנוסה ואחראי השירות ניתן בכל אזור המרכז וכולל תחזוקה שוטפת, ניקוי מאייד/מסננים, החלפת חלקי חילוף תקולים, מילוי גז למזגן טורנדו, ושיפוץ חלקים למזגנים ישנים שכבר לא ניתן למצוא להם חלפים. עבודה בגובה מלווה על ידי טכנאי בעל רישיון המתיר על פי חוק.

תיקון תקלות הקשורות למערכת החשמל יבוצעו אך ורק על ידי טכנאי בעל תעודת חשמל מתאימה.

הצוות המקצועי של "מזגן-טק מאחל לכם קיץ נעים

לקבל שירות טכנאי מזגנים טורנדו במרכז חייגו עכשיו 052-315-1515