טכנאי מזגנים אלקטרה הרצליה

אם אתם גרים בהרצליה וברשותכם מזגן אלקטרה מכל סוג שהוא שאינו מתפקד, מקצר, מרעיש או לא מקרר, אז אנחנו התשובה. תיקון מזגנים מקצועי אמין ואיכותי זה מזגן-טק

על איכות לא מתפשרים

תיקון מזגן אלקטרה חייב להתבצע על ידי טכנאי מקצועי בעל ידע וניסיון לתיקון מזגנים בכלל וכן תיקון מזגני אלקטרה בפרט, אנו במזגן-טק הכשרנו טכנאים בדיוק למטרה הזו, טכנאי מזגנים של למעלה מ-20 שנה וותק המכיר את כל סוגי התקלות אשר עלולת לנבוע משימוש יתר או חוסר טיפול שוטף, המזגן כמו כל מכשיר חשמלי זקוק לטיפל תקופתי בדיקת לחצים, ניקוי מסננים, ניקוי עמוק, חיזוק ברגים כל אלה הם רק חלק מהשירות שצריך מזגן לקבל על מנת לפעול בצורה יעילה לאורך זמן.

בכול ביקור של טכנאי מזגנים אלקטרה מחברתנו תקבלו הדרכה לטיפול ותפעול נכון של המזגן, כל תיקון מלווה בבדיקה מקיפה וביצוע טיפול מנע לתקלות עתידיות, אנו מאמינים שתיקון איכותי ומקצועי תורמים לאמון הדדי ולשיתוף פעולה ארוכת שנים, למזגן-טק מבית הראל לקוחות נאמנים של שנים רבות, למגזר הפרטי וכן למגזר העסקי, נשמח לראותכם בין קהל לקוחותינו. עלינו חובת ההוכחה למקצועיות אמינות ואיכות.

טכנאי מזגנים אלקטרה בהרצליה | הרצליה פיתוח | כפר שמריהו

אחד הדברים החשובים שלהם נתנו דגש הוא זמינות, לנו ברור שמזגן בחודשים החמים של הקיץ כבר מזמן אינו מותרות הן אם מדובר במזגן בדירה או בית פרטי והן אם מדובר בעסק, משרד, מפעל תעשייה או כמובן מסעדה, לכן בחודשים הקשים אנו מתגברים את מערך הפעילות שלנו כך שניתן לקבל מענה טלפוני 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע כמובן כולל שישי שבת. נעשה הכל להגיע בזמן הקצר ביותר ובשעות המתאימות לך, שעות הפעילות בימי הקיץ מתחילים מוקדם מאוד בבוקר ונמשכים עד השעות הקטנות של הלילה, טכנאי מזגנים בהרצליה פיתוח, כפר שמריהו והסביבה זמין לכל קריאת שירות מלווה בנידת שירות מאובזרת ברוב חלקי החילוף המתאימים לסוגיו השונים של מזגני אלקטרה לתיקון יעיל ומהיר.

השירות שניתן לקבל אצלנו כולל:

ציוד וכלים נכונים לביצוע העבודה, מבנוסף ידע מקצועי וניסיון, מאפשרים לנו לבצע מגוון רחב של סוגי תיקונים שונים, גם אם מדובר בתקלה שאחרים כבר ניסו לתקן, גם אם טכנאי אחר התייאש והמליץ להחליף את המזגן, כדאי לבדוק ולקבל חוות דעת נוספת, אנו פותרים תקלות מאתגרות ומשתמשים בציוד מהמתקדמים ביותר הקיימים בשוק לפתרון תקלות מורכבות.

אחריות מלאה על כל תיקון וחלקים מקוריים למזגני אלקטרה

דבר נוסף וחשוב ביותר הוא כמובן החלק שמוחלף במזגן, חברת מזגן-טק בקשר הדוק עם מחסן חלפים של אלקטרה ומקבלים הספקה שוטפת של ציוד וחלפים המתאימים לדגמים השונים, אנו מאמינים שתיקון טוב מצריך טכנאי מזגנים מנוסה, כלי עבודה באיכות מעולה ומעל הכל חלקי חילוף מקוריים המומלצים על ידי היצרן, את כל אלה תקבל אצלנו וללא פשרות, תיקון שנוהל בצורה נכונה וטובה מאפשר לנו לתת לך אחריות לטווח ארוך, אנו מאמינים באופן התיקון שאנו מבצעים ולכן האחריות גם על ביצוע העבודה וגם על החלפים שהותקנו.

טכנאי מזגן-טק אדיב ומסביר פנים

החום הכבד והלחות הוא מצב לא נעים כלל, המתנה לטכנאי שיגיע מוסיף לחוסר הנוחות, אנו מבינים את התסכול הכרוך  בכך ונעשה כל שביכולתנו לקצר את זמן התיקון, כמובן נעשה זאת בסבלנות ובאדיבות, נסביר לכם עד כמה שניתן את אופי התקלה ודרכי הפתרונות העומדים בפניכם, נתמחר ורק לאחר שהבנת ונתת את אישורך נתחיל במלכת התיקון.

להזמנת טכנאי מזגנים אלקטרה בהרצליה חייג עכשיו 0523-15-15-15 ואנו בדרך אליך