טכנאי מזגנים בשבת הרצליה | פיתוח | כפר שמריהו

כידוע הרצליה ממוקמת במרכז הארץ אשר בורכה בחום כבד ובלחות בלתי נסבלת. להיקלע למצב בו המזגן הפסיק לתפקד, מקצר או דולף דווקא ביום שבת זו סיטואציה ממש לא נעימה, במקרים מסוימים אף לתחושת חוסר אונים בדיוק בגלל מקרים כאלה הקמנו מערך חירום הערוך למתן שרות תיקונים בשבת. טכנאי מזגנים המצויד בניידת שרות מאובזרת היטב בכלים וחלקי חילוף למזגנים מסוגים שונים הכוללים מנועים , כרטיסי פיקוד וקבלים .

השרות לסוגי התקלות שניתן לקבל בשבת

מזגן מקצר – הסיבות לקצר הנובע בעת הפעלת המזגן יכולות להיות רבות ומגוונת החל ממנוע, מדחס , קבל או חוטים שרופים, איתור קצר במזגן יעשה על ידי טכנאי מזגנים בעל רישיון חשמלאי המורשה לעסוק בכך.

מזגן לא מקרר – הסיבות לכך שמזגן נדלק אך מוציא אוויר ללא תחושת קירור יכולה לנבוע מדליפת גז. על הטכנאי להצטייד בכלים המתאימים לאיתור הדליפה, לתקנה ולמלא גז מזגנים מחדש. סיבה נוספת יכולה להיות מכך שמדחס האחראי לזרימת הגז במערכת ברשות הטכנאי אביזרים שונים להפעלת המדחס ולהשיבו לפעולה תקינה ( במקרה של מדחס תקול לא יבוצע התיקון בשבת).

דליפת מים מהמזגן – יש לבדוק מסננים ולנקותם לפני הזמנת הטכנאי. במידה וניקוי המסננים לא הועיל והדליפה נמשכת נסה לעקוב אחר צינור הניקוז עד לקצה הצינור ולנשוף לתוכו בחוזקה במידה וגם זה לא עזר ניתן להשתמש בשירותנו.

רעש חריג מהמזגן – במקרה של רעש פתאומי ביחידה הפנימית או החיצונית של המזגן יש לכבות מייד את פעולתו בדרך כלל מדובר בתקלה באחד ממנועי הספקת האוויר. מומלץ לברר את סוג המזגן, החברה והדגם אודות המזגן שברשותכם על מנת לאפשר לטכנאי להצטייד בחלק המתאים.

כמובן שכל הציוד וחלקי החילוף מקוריים ומתאימים למזגן על פי הוראות היצרן, כל תיקון אשר מבוצע על ידי טכנאי מזגנים בחברתנו מלווה באחריות מלאה הן על החלקים שהוחלפו והן על העבודה שבוצעה.

להזמנת שרות טכנאי מזגנים בשבת בהרצליה והסביבה חייג בכל שעה ואנו נגיע במהירות האפשרית על בסיס מקום פנוי 0523-15-15-15