טכנאי מזגנים פתח-תקווה בשבת

יום שבת הגיע, איזה כיף כל מה שאעשה השבת זה לנוח על הספה עם מזגן דולק, לראות טלוויזיה עם מזגן דולק ולישון עם מזגן דולק. הדברים הנ"ל אילו דברים שכולנו עושים בשבת. אך מה יש לעשות כאשר התקלקל המזגן ביום שבת ובמקרה גם ביום הכי חם בשנה? במקרים כאלה אין שום בעיה! חייגו עכשיו לטכנאי מזגנים פתח-תקווה בשבת וטכנאי מומחה מבית מזגן טק יגיע אליכם בהקדם האפשרי, על מנת שתוכלו להנות משבת רגוע נעימה וקרירה.

לתיקון יעוץ או בדיקת המזגן חייגו עכשיו: 052-315-1515

אזורים נוספים שאנו מגיעים אליהם

בנוסף לשירות האמין שלנו בפתח-תקווה אנו גם מגיעים לכפרים שבאזור, לדוגמה: גני תקווה, גבעת שמואל וכולי. שגם באזורים אלו אתם יכולים לסמוך על הטכנאים שיבצעו בצורה הטובה ביות את עבודתם .אנו עובדים סביב שעון 24/7 במיוחד במסעדות ואתרים גדולים על מנת לא לגזול זמן פעילות מן האתר בזמן עבודתו.

סוגי המזגנים שבהם אנו מטפלים

אנו מטפלים בכל סוגי המזגנים בארץ בין אם מדובר: באלקטרה יוניק או טורנדו, ולבין אם מדובר ב: תדיראן פמילי או מזגן נייד. ובין אם מדובר במזגן עילי ריצפתי או מיני מרכזי, תיקון במזגן טק מתבצע אך ורק על ידי טכנאי מוסמך בעל כל התעודות הנדרשות לטכנאי מזגנים. בנוסף לכך אצלנו במזגן טק עובדים אך ורק עם חלקי חילוף מקוריים באישורו של היצרן.