טכנאי מזגנים יוניק הרצליה | הרצליה פיתוח | כפר שמריהו

מזגן יוניק הוא מזגן ייחודי, על הטכנאי להכיר את אופן פעולתו ואת הדרך לגשת לרכיבים על מנת לאתר את מקור התקלה, לכן לפני הזמנת טכנאי מזגנים יוניק, יש לבדוק ולעדכן שברשותכם מזגן מסוג זה.

ברשותכם מזגן יוניק? גרים בהרצליה? המזגן לא פועל? הגעתם למקום הנכון! 

טכנאי מזגנים מומחה לכל סוגי מזגני יוניק מכל דגם וגודל, למזגנים ביתיים ולמזגן יוניק תעשייתי, לבתים ולמגזר העסקי באזור הרצליה / הרצליה פיתוח, כפר שמריהו ורמת השרון, זמינות לשירות מידית, על ידי טכנאי מזגנים מומחה ובעל רישיון חשמלאי מוסמך

חלפים מקוריים למזגן יוניק

כל החלפים שבהם אנו משתמשים הנם מאושרים על ידי היצרן, אנו עומדים בקשר הדוק עם היצרן על מנת להשיב את המזגן לתיקון היעיל ביותר בזמן הקצר שאפשר. ברור לנו כי מדובר במכשיר ייחודי שלא כל טכנאי מכיר ומסוגל לטפל בסוגי יוניק השונים ולכן תינתן עדיפות כאשר מדובר במזגן מרכזי או תעשייתי.

השירות למזגן יוניק שניתן לקבל במזגן-טק

תיקון מזגן בהרצליה שניתן למזגני יוניק כולל החל מהחלפת מדחסים, מנועים וכן טיפול עונתי הכלל ניקוי מסננים בדיקת לחצים וניקוי עמוק למניעת ריחות לכלוך ועובש העלולים להצטבר עקב פעולה ממושכת, טיפול בקצרים וכמובן תיקון דליפת מים במזגן מיני מרכזי.

להזמנת שירות על ידי טכנאי מזגנים יוניק בהרצליה, חייג עכשיו 0523-15-15-15 ואנו נדאג לשלוח טכנאי מומחה בזמן הנוח לכם. ניתן להזמין טכנאי גם בשישי שבת במקרה חירום.