זקוק לטכנאי מזגנים Alpin אלפין? הגעת למקום הנכון

טכנאי מזגנים מומחה לתיקון כל סוגי מזגני אלפין. תיקון תקלות מסוגים שונים עם דגש להתקנת חלפים מקוריים לאיכות ויעילות מרבית.

מזגן אלפין Alpin לא נדלק? מזגן מקצר? המזגן דולף? חייג עכשיו וטכנאי מזגנים יגיע אליכם בהקדם!

מה שבאמת מייחד את מזגן אלפין  זו הפשטות וזה אומר שבאופן יחסי ובגלל שהמזגן מורכב מחלקים בסיסיים מדובר במזגן אמין, יתרון נוסף הוא שקל מאוד לתקן מזגנים מסוג אלפין.

אומנם חברת "אלפין מזגנים" לא קיימת עוד, אך אל דאגה ניתן למצוא חלפים מקוריים מאחר שהמזגן מורכב מחלקים בסיסיים שניתן בקלות לאתרם או להתאים חלקים חילופים.

אמינות-יתרונות וחסרונות

שאלנו טכנאי מזגנים את דעתם על מזגן אלפין Alpin ורוב הנשאלים מעידים על מזגן אמין או בשפתינו מדובר בסוס עבודה אמין. כמובן שיש צורך בטיפול תקופתי מונע כדי לקבל פעולת מזגן יעילה,החיסרון הבולט במזגני אלפין כמובן גם קשור לרמה הבסיסית שהוא מיוצר, רמת הגנה נמוכה מפני חוסר גז כאשר במזגנים מתקדמים יותר יש התראה לחוסר גז. במצב של חוסר גז מזגן אלפין פשוט מקרר פחות או במקרים קיצוניים של חוסר גז המזגן יפסיק לקרר אך פעולת המדחס תימשך, דבר העלול לגרום לנזק ולהוצאה יקרה ומיותרת, לכן במידה שיש תחושה של קירור ירוד מומלץ להפסיק את פעולת המזגן ולהזמין טכנאי מזגנים מיד.

שירות למזגני אלפין Alpin

מאז שחברת "אלפין מזגנים" סגרה את שעריה, אין חברה רשמית המספקת שירות תיקונים למזגני אלפין. אבל ניתן לאתר טכנאי מזגנים אלפין ללא כל בעיה, יש לוודא כי הטכנאי מכיר את המזגן כמו כן מומלץ לשאול האם ברשות הטכנאי חלפים מקוריים.

אצלנו במזגן-טק תכלו למצוא טכנאי מוסמך ובעל ניסיון רב בתיקון מזגנים בכלל ובתיקון מזגני אלפין Alpin בפרט, טכנאי מחברתנו יגיע אליכם, יבדוק, ויעדכן אתכם לגבי מהות התקלה ויתמחר את עלות התיקון, בסיום התיקון תקבל הסבר ותעודת אחריות מלאה על החלקים והעבודה שבוצעה.

זכור מזגן מטופל כיאות יכול לתפקד טוב למשך שנים רבות. מומלץ לנקות מסננים אחת לחודשיים ובדיקת טכנאי מזגנים אחת לשנתיים גם כאשר המזגן תקין.

ציון המומחים 7.5

טכנאי מזגנים | המומחים מבית הראל

המומחים מבית הראל

© כל הזכויות שמורות