טכנאי מזגנים בלקור Belcor

במזגן טק טכנאי מומחה שהוא גם חשמלאי מוסמך, המבטיח תיקון יעיל יותר, מהיר יותר ומקצועי.

מזגן בלקור Belcor דומה מאוד, מבחינה טכנית, לשאר המזגנים אך בכל זאת ישנם כמה שינויים מינורים אשר עושים את ההבדל. טכנאי מזגנים אשר לא פגש מזגן בלקור יתקשה באיתור תקלות פשוטות, לעומת זאת, טכנאי המכיר את המזגן יאתר ויפתור בקלות יחסית.

חלפים מקוריים למזגני בלקור Belcor

ברוב התקלות יש לדרוש חלפים מקוריים, אך לגבי הפיקוד ניתן להתקין כרטיס חלופי, ברוב המזגנים הידועים יש מערכת פיקוד עצמית המייחדת את פעילות המזגן בעוד שלמזגן בלקור Belcor ניתן למצוא מערכות פיקוד שונות בין מזגן למזגן מאותו הדגם.

הפיקוד של בלקור Belcor נתמך על ידי חברות חיצונייות כגון מיטב או חברות אחרות. שאר חלקי החילוף כמו מדחס מזגן בלקור, מנוע, וקבלים, החלקים מקוריים או אונברסליים כך שאפשר לקבל חלקים מקוריים לפי דרישת היצרן.

טכנאי מומחה למזגני בלקור Belcor

כדאי לברר, טרם הזמנת טכנאי מזגנים לביתך, אם ברשותו הידע לטיפול במזגן בלקור. זה יחסוך לך כסף וזמן מיותרים לשם איתור התקלה ותיקון המזגן. בכל בעיה ותקלה במזגן בלקור Belcor ניתן לפנות אלינו למזגן טק ואנו נשלח אלייך את הטכנאי המתאים ביותר לפי סוג ואופי התקלה לשם ביצוע התיקון.אצלנו רק טכנאים מזגנים בלקור מומחים ובעלי ידע וניסיון רב בתיקון מזגן מסוג זה.

סוגי התקלות בהם אנו נתקלים ומטפלים: מילוי גז מזגנים למזגני בלקור, תיקון והחלפת מדחס, תיקון קצר במזגן, ניקוי מערכת מיזוג החל מעובש וטיפול מונע נגד חיידקים, שיקום מערכת חשמל ואלקטרוניקה, פיקוד ורכיבים נעים כמו מנועים כנף חיצוני ומפוח פנימי. איתור דליפות גז ואיטום, וכן טיפול שוטף להגברת יעילות לתפוקה מירבית.

מחסן חלפים

ברשותינו מאגר חלפים מקורים למזגני בלקור Belcor ביצוע העבודה עם אחריות לתיקון וגם לחלקי החילוף שנתבקשנו להחליף. אחד מן הדברים החשובים באבטחת יעילות עבודת המזגן הינו צומת הלב בפרטים וזיהוי רכיבים מוחלשים שמעבר לתקלה שלשמה הגענו מלכתחילה.

אזורי מתן שירות טכנאי מזגנים מומחה בלקור: תל אביב רמת גן, גבעתיים, הרצליה רמת השרון והסביבה.

ציון צוות המומחים 5.5

מזגן-טק | המומחים מבית הראל

© כל הזכויות שמורות