זקוק לתיקון מזגן נייד? טכנאי מזגנים ניידים מומחים!

לא פשוט כלל למצוא טכנאי מומחה למזגנים ניידים. לכל מזגן נייד יש את מה שנקרא "המחלות שלו".

תיקון מזגן נייד מורכב יותר מאשר תיקון מזגן רגיל. אפילו פעולת תיקון פשוטה ביותר כגון מילוי גז, מצריכה פרוק המזגן לגורמים פעולה שכרוכה בידע, ניסיון,ובזמן יקר, ולכן קשה מאוד למצוא טכנאי.

קיימות תקלות מסוימות שלא משתלם לתקן מאחר ומחיר החלפים יקר יחסית וגם כי יש מחסור בחלפים בסיסיים למזגנים ניידים.

סוגים שונים למזגנים ניידים

מזגן נייד קיים בשתי צורות: צורה אחת הינה המזגן המגיע בשני חלקים: חלק פנימי, צינור מקשר וחלק חיצוני. במזגן מתצורה זו יש להיזהר מאוד בעת העברת המזגן בין חדר לחדר וזאת מכיוון שהצינור או ליתר דיוק הצינורות מאוד רגישים ותנועה לא נכונה עלולה לשבור את אחד הצינורות. במידה וצינור נשבר ויש דליפה של גז לא ניתן לתקן את מקור הדליפה ומחירו של סט צינורות הינו יקר ואינו משתלם.

צורה השנייה הינה מזגן בעל יחידה אחת הממוקמת בתוך הבית וצינור פליטה בין המזגן לחלון, הפולט את האוויר החם החוצה. טכנאי מזגנים מומחים אומרים שהתקלות העלולות להיגרם במזגן נייד מסוג זה בדרך כלל מקורן בנסיון להאריך את צינור הפליטה מעבר לאורך הרצוי שקבע היצרן, דליפת גז, דליפת מים, ורעשים חריגים.

הסיבה לכך שאסור להאריך את צינור הפליטה, מעבר לאורך הרצוי, טמונה בכך שלמזגן קשה לדחוף את האוויר החם מה שגורם לעומס ומאמץ רב של המזגן ולכן הוא קורס תחת הנטל.

מזגן נייד מתאים לחדרים. אהוב במיוחד על סטודנטים ושוכרי דירות מאחר ואין כול צורך בהתקנה.

טכנאים למזגנים ניידים ממליצים לנקות מסננים אחת לחודשיים. במעבר דירה יש לדאוג לא להפוך את המזגן על צידו ובמזגנים בתצורה של שתי יחידות להיזהר בעת ההעברה שלא לכופף מדיי את הצנרת.

תיקון למזגן נייד יעשה על ידי טכנאי בעל ניסיון בתיקון מזגן נייד שכן לא מדובר במזגן רגיל, גם החלפים שונים והקשר בין מזגן רגיל למזגן נייד הוא מקרי בהחלט.

המומחים מבית הראל