טכנאי מזגנים רעננה

רעננה כמו בכל ערי המרכז בורכה בחודשי קיץ עם לחות וטמפרטורה גבוהים במיוחד, להיקלע למצב בו המזגן מפסיק לפעול בדיוק בזמן שהכי זקוקים לו עלול להוות מטרד, אנו במזגן-טק פועלים ועושים כל שביכולתנו להגיע במהירות האפשרית לכל תיקון, במיוחד לבעלי עסקים כמו מסעדות משרדים מפעלים ולפרטיים אשר ברשותם מזגן ראשי מיני מרכזי הממזג חללים גדולים, טכנאי מזגנים ברעננה יגיע וייתן שירות אמין, מקצועי ואדיב.

טכנאי לחברות המובילות

לנו הידע והניסיון בסוגי המזגנים השונים מזגן מרכזי, תיקון מזגן מיני מרכזי דירתי ומזגנים בטכנולוגית אינוורטר של החברות אלקטרה מזגנים, תדיראן מזגני טורנדו ומזגן יוניק, כמו כן מערכות מיזוג גדולות כמו צ'ילרים ומזגנים על בסיס מים כלומר ווטר סורס, זקוק לתיקון מזגן ברעננה של אחד מסוגי המזגנים האלה? אתה מוזמן ליצור איתנו קשר להזמנת שירות בטלפון 0523-15-15-15

חלפים וסוגי תיקונים במומחיות מזגן-טק

אנו בקשר הדוק עם כל חברות היצרניות של חברות המזגנים שלהם אנו נותנים שרות, כל תקלה של חלק שמחייב את החלפתו, נעשה זאת רק לאחר בדיקה מול החברה ונדאג לחלקי חילוף מקוריים לפי הוראות היצרן, החלפת החלקים ותיקון המזגן מתבצע על ידי טכנאי מזגנים מקצועי ונמוסה בעל ציוד וכלי עבודה ייחודים למתרת תיקון תקלות שונות ומגוונות, בשל כל זה מאפשר לנו במזגן-טק לתת אחריות לזמן ארוך יותר מהמקובל בשוק.

מומחים לתקלות שליפת גז מזגנים

גז המזגן זורם במערכת סגורה במחזוריות קבוע כך שבאופן עקרוני לא אמור להיגמר הגז אף פעם. חוסר גז במזגן יכול לנבוע משתי סיבות עיקריות סיבה אחת היא דליפה אטית דרך חיבורים בין היחידות או דרך ונטיל השרות שדרכו אמורים למלא את הגז, בכל מקרה דליפה הגורמת לחוסר גז שמצריחה מילוי גז פעם בשנתיים אין אפשרות לביצוע תיקון, במקרה כזה יש למלא גז אחת לשנתיים ומומלץ לעשות זאת רגע לפני הקיץ. תקלה של חוסר גז שמצריך מילוי גז של עד חמישה חודשים מרמזת על דליפת גז עקב חור או סדק בצינור גז מחלקי המזגן החיצוני או הפנימי, במקרים נדירים הדלפה היא מהצינורות שמחברים בין שתי היחידות. דליפת גז כזו מצריכה טכנאי מזגנים מומחה לאיתור ותיקון ספציפי בעל ציוד יעודי.

לנו יש את הידע הציוד והניסיון לביצוע תיקון דליפות גז גם המורכבות ביותר.

זקוק לשירות טכנאי מזגנים ברעננה וישובי הסביבה? ברשותך מזגן מיני מרכזי של אחד מחברות המזגנים המוכרות, שירות תיקון מזגנים מהיר חייג 0523-15-15-15 ואנו נגיע בכל שעה המתאימה לך