מזגן תדיראן מרעיש

להזמנת טכנאי מזגנים מומחה תדיראן חייג והטכנאי בדרך אליך

מספר סיבות לתופעת רעשים בסוגים שונים למזגני תדיראן, בעמוד זה מסםר דוגמאות של שאלות גולשים לגבי רעש ממזגני תדיראן.

רעש ממזגן מיני מרכזי של תדיראן

שלום, ברשותנו מזגן מיני מרכזי תדיראן, כאשר אנו מפעילים את המזגן בבית נשמע רעש חזק , כמו מכה חזקה על פח או פיצוץ מהיחידה החיצונית. לאחר ההפעלה הראשונית, הרעש ממשיך אמנם לא באותה עוצמה כמו בזמן ההדלקה, אך כל עוד המזגן פועל, הרעש נמשך. מה יכולה להיות הבעיה? ערן תל אביב המשך…

שלום רב,  הסיבה ל מזגן מיני מרכזי מרעיש יכולה להיות פשוטה ביותר, כמו מגע בין חלקים כשהמזגן עובד, (למשל- צינור מתחכך בצינור, מפגש בין צינור למדחס) ואז נמשך החיכוך כל עוד המזגן פועל. לשם כך נדרשת בדיקה פשוטה. צריך לבדוק אלו חלקים ממוקמים קרוב אחד לשני ולהניח ביניהם חומר רך המכונה בולם זעזועים ולבדוק אם הבעיה נפתרת. במידה ולא, ישנה אפשרות אחרת, הקשורה יותר לתפקוד הפנימי של המזגן. ייתכן וישנה בעיה במנוע מאוורר שצריך להחליפו עקב בלאי. בכול אופן במידה ולא נפתרה הבעיה כדאי להזמין טכנאי מזגנים המומחה למזגן מיני מרכזי

לתיקון מזגן מיני מרכזי צור קשר ונשלך אליך מומחה בהקדם

מזגן תדיראן רצפתי מרעיש

שאלה: שלום רב, יש לי מזגן תדיראן מפוצל, רצפתי, שיש לו שורה של תקלות פחות או יותר מאז שקניתי אותו. לאחרונה הוא מרעיש בצורה מוזרה. בכל פעם שאני מפעיל אותו, או משנה פונקציה כלשהי בהפעלה, יש רעש מתוך היחידה הפנימית. חוץ מזה, הוא לא פועל מספיק טוב, לא בחימום ולא בקירור. לפני מס' ימים נדלקה נורה אדומה והמזגן הפסיק לקרר בכלל.  יש הסבר לכל התהליך הזה? ירון, גבעת שמואל

 

תשובה: שלום, ראשית, לא ברור כמה זמן המזגן ברשותך. במזגן חדש לא אמורות להיות כל כך הרבה תקלות ( מזגן תדיראן או כל מזגן אחר) . לא ציינת אם טיפלת בחלק מהבעיות בתקופת האחריות. מעבר לתקופת האחריות הבסיסית, ישנה תקופה נוספת בה יש אחריות על חלקים. בדוק אם עדיין רלוונטי עבורך. לגבי התפוקה של המזגן: אם מלכתחילה המזגן לא חימם/קירר מספיק טוב, יכולים להיות לכך 2 הסברים עיקריים. האחד, בעיה לא שגרתית במזגן(פחות סביר), הסבר נוסף הוא שאין התאמה בין גודל המזגן לגודל החדר. כלומר, אין בעיה בתפוקה של המזגן, אך החלל בו הוא נמצא גדול מדי ולכן המזגן לא מורגש מספיק.

לגבי זה שהמזגן הפסיק לקרר אתה צריך טכנאי מזגנים לשם בדיקה מקיפה.

מזגן תדיראן עילי מרעיש

שאלה: שלום שמי ירון מקרית אונו. יש ברשותי מזגן תדיראן עילי 3.5 כ"ס, בזמן האחרון הוא מרעיש מאוד מהיחידה החיצונית ואף מפריע למנוחת הדיירים בבנין בו אני מתגורר. בנוסף לכך תפוקת הקירור שלו ירדה בצורה משמעותית.

האם יש קשר בין רעש המזגן לירידה בתפוקת הקירור?

האם החלפת מנוע המאוורר תפתור לי את הרעש במזגן ואת עוצמת הקירור?

האם אוכל לפתור את התקלה בעצמי או שמא עלי לפנות לשרות טכנאי מזגנים תדיראן?

במידה ואזדקק להחלפת מנוע המאוורר, האם מבחינת עלויות עדיף לרכוש מזגן תדיראן חדש?

תשובה: שלום ירון. מפנייתך עולה כי אתה סבור כי רעש המזגן מגיע ממנוע המאוורר החיצוני של המזגן. לשאלתך האם יש קשר בין רעש מזגן לירידה בתפוקת הקירור היא כן באופן חד משמעי. תפקידו החשוב של מנוע המאוורר הוא לקרר את הגז שהתחמם מהיחידה הפנימית, ובמצב בו קירור הגז לא מתבצע כראוי תפוקת הקירור למעשה ירודה או שאינה מתקיימת כלל.

מלבד זאת ייתכן כי הרעש נובע בעצם מהציר בעקבות מסבי החלקה שחוקים המקשים על פעולתו התקינה של המנוע.

בהנחה כי מסבי ההחלקה שחוקים, הייתי ממליץ לך שלא להחליפם, אלא להחליף את המנוע כולו מאחר וזה כבר ניזוק.

החלפת מנוע המאוורר תפתור את הרעשים במזגן ולא תטריד יותר את מנוחת השכנים וכן תשפר באופן משמעותי את עוצמת הקירור של המזגן.

לדעתי לא תוכל לפתור את התקלה בעצמך מאחר וזו דורשת פירוק המנוע, בדיקת המיסבים וכו' שמבוצעת ע"י טכנאי מזגנים תדיראן אשר מתמחה בכך.

בטרם תחליט לרכוש מזגן תדיראן חדש הייתי ממליץ לך לפנות לשרות טכנאי מזגנים תדיראן על מנת שזה יפתור לך את התקלה במזגן לשביעות רצונך ויחסוך לך עליות של רכישת מזגן חדש והתקנתו שלדעתי מיותרת.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת!