טכנאי מזגנים בשבת הוד השרון

למה דווקא ביום הכי חם בשנה המזגן מפסיק לפעול? אז זהו זה לא סתם, וזה לא בגלל מרפי, רוב התקלות מתרחשות מתוך עומס, כדי להבין את הסיבה יש צורך בסיסי בהבנה בסיסית של אופן פעולתו. על מנת שנקבל קירור ביחידה הפנימית על המזגן לפלוט את החום ביחידה החיצונית מה שאחראי על העברת החום זה הגז שזורם במערכת, הגז זורם על ידי מדחס (קומפרסור), למדחס תפקיד נוסף והוא הגברת הלחץ ביחידה החיצונית, אנו זקוקים להגברת לחץ מתוך הצורך להגברת טמפרטורה במעבה (היחידה החיצונית) וזאת על מנת שטמפרטורת הסביבה תשמש אותנו לקירור הגז הזורם במעבה, כלומר ככול חם בחוץ כך פועל עומס כבד יותר על פעולת המדחס ומכאן מתחילות תקלות התחממות הגורמות לקצרים ונתקים במערכת החשמל וכן להגברת בלאי בחלקיו השונים.

תיקון מזגנים בשבת

מה שגרוע יותר ממזגן שהתקלקל בשיא הקיץ זה שזה קורה בשבת עם חום ולחות בלתי נסבלת, בטח כשמדובר במזגן מרכזי בבית או במסעדה או עסק הפועל גם בשבת, עקב הביקוש הרב בימי שישי שבת, אנו במזגן-טק נתן שירות תיקונים בחרום על ידי טכנאי מזגנים בהוד השרון וישובי הסביבה בשעות שמעבר לשעות הפעילות המקובלות כולל תיקון מזגנים בשבת.

זמינות טכנאי בשבת

אנו עושים הכל על מנת לתת מענה לכל קריאת שירות בשבת, אך לא תמיד מתאפשר לנו להענות לכלל הלקוחות, במיקרה של עומס אנו מפעילים טכנאי מזגנים בהוד השרון בשבת רק למקרה חירום ומקרים דחופים בלבד, העדפה לשירות תנתן לבעלי עסקים הפועלים בשבת וכן לבתים בהם קיימת מערכת מיזוג מרכזי שהיא המערכת היחידה הממזגת את הבית. גם במצב בוא ישנם תינוקות, נשים הרות או לבעלי מוגבלויות, אין אנו מתחייבים להגיע בשבת ומתבבסים על דחיפות לפי שיקול דעת החברה וכן על בסיס מקום פנוי, השירות בשבת כרוך בתשלום  קריאת חירום אשר אינה מתקזזת מעלות התיקון.

להזמנת טכנאי מזגנים בשבת בהוד השרון וישובי הסביבה חייג ואנו נעשה כל שביכולתנו להגיע במהירות האפשרית.

0523-15-15-15