טכנאי מזגנים תדיראן הוד השרון

שירות תיקון כל הדגמים של חברת תדיראן מזגנים ברמת השרון והסביבה.

טכנאי מזגנים מומחה תדיראן

המגוון הרחב של סוגי המזגנים והדגמים של חברת תדיראן מאפשר לנו להתאים את המזגן בדיוק לצרכים שלנו, מבחינה ויזואלית וגם מבחינת התאמת גודל המזגן לחלל אותו אנו מעוניינים למזג, אך בגלל המגוון הגדול של דגמים הממשיכים להופיע בכל שנה, על הטכנאי להיות מעודכן בכל השינויים חלפים שבהם מורכב המזגן, הגישה לפרוק החלקים וכן הציוד הנדרש לטיפול כל דגם ודגם.

טכנאי מזגנים מומחה תדיראן מחברתנו מכיר על ידי ניסיון של 20 שנה ונתקל בכל תקלה אפשרית, הניסיון בתיקון מזגנים וותיקים וקבלת הדרכה שוטפת לכל דגם חדש המופיע, הם אלה שהופכים את הטכנאי למומחה בתיקון מזגני תדיראן.

שירות עם חיוך ואחריות מקיפה

טכנאי מזגנים עובד תחת לחץ ובתנאים כמעט בלתי אפשריים של חום כבד ושעות רבות בחודשי הקיץ. עם זאת אנו מבינים שמזגן שהפסיק לפעול בימים כאלה מהווים טרדה לא פשוטה, כל רגע של המתנה לטכנאי מגבירה את התסכול, לכן נעשה כל שניתן לקצר את זמן ההמתנה ונשתדל להגיע במהירות ובזמן שנקבע, שירות טוב מתבטא בעמידה בלוח זמנים, תיקון מקצועי ומהיר, שימוש בחלפים מקוריים ומעל הכל אדיבות.

טכנאי מזגנים בהוד השרון זמין לקריאת שירות בכל זמן עם מענה של 24 שעות ביממה למתן פתרון לכל בעיה או תקלה במזגן תדיראן.

חייג עכשיו 0523-15-15-15 ואנו נגיע אליכם בזמן ובשעה המתאימה לכם ביותר 

מה כלול בשירות וסוגי תקלות נפוצות

ריח רע מהמזגן- ניקוי מסננים חשוב לתפעול יעיל של המזגן, אך במשך השנים חלקיקי אבק מצליחים לחדור אל חלקיו הפנימיים של המזגן, בנוסף, לחות טבעית המצויה במזגן הם חממה מושלמת להיווצרות עובש, מומלץ להזמין טיפול לניקוי עמוק לפנים המזגן על ידי טכנאי מקצועי פעם חמש שנים. לנו הציוד והניסיון המתאים לביצוע ניקוי מושלם.

קצר חשמלי מהמזגן- הקצר יכול לנבועה מכמה סיבות שונות בכל מיקרה של קצר הפסק את הזרם המגיע למזגן על ידי הוצאת השקע או מפסק שבלוח החשמל המזין את המזגן והזמן טכנאי מקצועי בעל הכשרה לעסוק בחשמל. אצלנו לטכנאים רישיון מוסמך בחשמל בדיוק לתקלות מסוג זה.

ירידה בתפוקת הקירור- חוסר גז מנוע לקוי מדחס שחוק הם רק חלק מהסיבות לירידה בתפוקת הקירור במזגן. מומלץ להפסיק את פעולת המזגן ולהזמין טכנאי מזגנים תדיראן מומחה.

אלה הם רק חלק מהתקלות הנפוצות העלולות לנבוע משימוש יתר או טיפול לקוי במזגן.

להזמנת שירות טכנאי מזגנים תדיראן בהוד השרון חייג: 0523-15-15-15