טכנאי מזגנים הוד השרון

אנו במזגן-טק חברת שירות לתיקון מזגנים בהוד השרון ובישובי הסביבה, טכנאי מזגנים מקצועי ואדיב בעל ניסיון רב שנים מכיר ומטפל ברוב סוגי המזגנים של החברות אלקטרה, יוניק תדיראן וטורנדו, מדגמים עילי, מיני מרכזי, ותעשייתי לתעשייה למגזר העסקי והפרטי.

מזגן-טק התשובה למזגן שלך

לנו במזגן-טק טכנאים מנוסים ומצויים בזמינות לכל קריאת שירות לתיקון מזגנים בכל זמן עם מענה אנושי בכל שעות היום, ברשותך מזגן מרכזי, תעשייתי או מזגן מיני מרכזי דירתי הזקוק לתיקון או טיפות עונתי? ביקורת שגרתית או ניקוי עמוק? לנו ניסיון רב שנים וציוד המתאים לביצוע עבודה על הצד הטוב ביותר.

שירות לאזור הוד השרון וישובי הסביבה

מזגן שהפסיק לפעות ביום חם, מהווה טרדה, אנו מבינים שלזמן יש חשיבות קריטית עבורך, ולכן נעשה הכל על מנת לגרום למזגן לשוב לפעולה בזמן הקצר ביותר, טכנאי מזגנים בהוד השרון יגיע אליך בזמן המתאים לך מצויד בחלפים המתאימים לביצוע תיקון מהיר ויעיל. מגיע לישובים ברקבת מקום: ירקונה, גני עם, כפר מל'ל, מגדיאל, רמות השבים, ועדנים, המרק חלק מהאזורים שאנו מגיעים לשם ביצוע תיקון ושירות למזגן.

טכנאי בעל תעודת חשמלאי

מזגן מקצר, מזגן לא נדלק כלל, ריח של פלסטיק שרוף, כל אלה ועוד מרמזים על תקלה חשמלית במזגן, למזגן רכיבים חשמליים רבים ולכן טכנאי מזגנים מקצועי ככל שהייה חייב להבין קודם כל בחשמל בכלל ובמערכות חשמל למיזוג אוויר בפרט, אצלנו טכנאי בעל ידע וניסיון של שנים רבות במערכות חשמל ואלקטרוניקה של המזגן, טכנאי בעל רישיון מוסמך לעסוק בחשמל לבטיחות מרבית מכיר את רוב סוגי המזגנים, מומלץ לעדכן בזמן הזמנת השירות את אופי התקלה על מנת לברר עם מדובר בתקלה חשמלית וכן לברר עם לטכנאי יש אישור לעסוק בחשמל.

להזמנת טכנאי מזגנים בהוד השרון וסביבתה אנא חייג עכשיו ואנו נדאג לטפל בשאר במהירות ובזמן הנוח לך ביותר, תתפלא לגלות את הזמינות ושעות הפילות שבהם אנו פועלים לנוחותך. 

0523-15-15-15