טכנאי מזגנים הרצליה | כפר שמריהו

תיקון כל סוגי המזגנים על ידי טכנאי מזגנים בהרצליה | הרצליה פיתוח. תיקון מקצועי ואמין, אדיב ומהיר.

מזגן-טק מבית הראל הנה חברה בעלת שם כבר למעלה מ-20 שנה בתחום חשמל ומיזוג למזגנים ביתיים ולמזגנים תעשייתיים, אנו מבצעים תיקונים לכל סוגי המזגנים החל ממזגן עילי וקטן, מזגנים בינוניים וכן מזגן מיני מרכזי.

לנו הניסיון והידע בטיפול מזגנים גדולים כגון צילרים מזגני ווטר-סורס ומזגנים בטכנולוגית אינוורטר VRF.

שירות תיקון מזגנים מהיר בהרצליה

אנו נמצאים בקרבת מקום, לכן כל מענה לקריאת שירות בהרצליה יתבצע במהירות. טכנאי מזגנים בקרבת מקום יגיע מצויד בכל הציוד הנדרש על מנת להשיב את המזגן לפעילות תקינה ויעילה במהירות האפשרית, חברתנו עובדת בשיתוף פעולה מלא עם מחסני חלפים באזור השרון כך שגם אם חסר חלק כל שהוא, אנו נדאג לקבלו על ידי שליח בזמן קצר ונעשה כל שביכולתנו לסיים את התיקון עוד באותו היום.

אמינות ואחריות על כל תיקון

טכנאי מזגנים בהרצליה, כפר שמריהו מקצועי אמין ואחראי אשר יגיע אליכם, יבדוק את מערכת המיזוג בביתכם או בעסק וייתן את חוות דעתו על אופי התקלה וימליץ על אפשרויות העומדות בפניכם, יתמחר את עלות התיקון ויבצע את המלכה רק אחרי שווידא בסבלנות ובאדיבות שאתה הלקוח מבין את תהליך התיקון ובאישורך. אנו במזגן-טק עושים כל ביכולתנו לתת לך את השירות המהיר והטוב ביותר.

טכנאי מזגנים בהרצליה אחריות על כל תיקון

תיקון מזגנים אצלנו מתבצע על ידי טכנאי מוסמך המשתמש בכלים מעולים, מתקין אך ורק חלפים מקוריים או חלקי חילוף המאושרים על ידי היצרן ולכן מאפשר לנו לתת תקופת אחריות לזמן ארוך יותר מאשר מקובל בשוק, ישנם חלקים שלא בגדר אחריות כמו למשל החלפת מדחס, אך אצלנו תקבל אחריות על כל תיקון ועל כל חלק חילוף. מנועים, מדחסים, כרטיסי פיקוד וכמובן תיקון דליפת גז מזגנים.

תיקון מזגנים, למה מזגן-טק?

הניסיון- אצלנו טכנאים מנוסים ובעלי ידע רחב בתחום המיזוג.

מקצועיות- מעבר לניסיון אנו עוברים הכשרות מידי שנה ומרחיבים את הידע של כל טכנאי, וכן לומדים על סוגי תקלות ופתרונן של הדגמים החדשים שנכנסים לשוק.

אדיבות- מנכ"ל חברת מזגן-טק חרט על דגלו את סמל האדיבות ללקוחות, אנו מאמינים שלקוח מרוצה הוא שגריר וכל לקוח אצלנו מקבל את מלוא תשומת הלב הנדרשת.

זמינות- בחודשי הקיץ בימים של לחץ, אנו מפעילים מערך מוגבר של טכנאים בשטח הפועלים משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה, במקרה חירום ניתן להזמין טכנאי גם בימי שישי ובשבת בתוספת תשלום.

להזמנת טכנאי מזגנים בהרצליה חייג 0523-15-15-15 ואנו נגיע אליך בזמן המתאים לכם!