טכנאי מזגנים אלקטרה הוד השרון

שירות תיקון מזגנים על ידי טכנאי מזגנים אלקטרה בהוד בשרון, זה אנחנו 

מזגני אלקטרה לדורותיהם

מזגן אלקטרה הנו מהמזגנים הנפוצים ביותר בארץ, לאלקטרה מגוון עצום של סוגים גדלים ודגמים אשר הצטברו במהלך השנים, מזגן אלקטרה בדרך כלל אמין ובעל יכולת עבודה יעילה לאורך שנים רבות, אך עם זאת כמו כל מכשיר חשמלי עם השנים ועבודה מאומצת המזגן עלול לאבד יעילות בחוסר מתן שירות ובדיקה תקופתית. ישנם תקלות שונות ולכל דגם יש את החולשה המאפיינת אותו, טכנאי מזגנים מנוסה, ידע לגשת למקור התקלה יחסית במהירות ולתת את המענה הנדרש.

שירות אלקטרה מקצועי במזגן-טק

כאמור לחברת אלקטרה מזגנים סוגים רבים ומגובנים, במזגן-טק טכנאי מזגנים אלקטרה מומחה לתיקון כל סוגי הדגמים, מיני מרכזי, מזגן עילי וצ'ילרים תיקון מזגנים לתעשייה ומזגן דירתי, תיקון סוגי תקלות שונות עם חלפים מקוריים ישירות מהיצרן עם אחריות, מזגן-טק פועלים למתן שירות מעולה ולכן נעשה הכל על מנת שתקבל את הציוד האיכותי ביותר שקיים בשוק לתיקון יעיל לתווך ארוך.

 זמינות טכנאי מזגנים בהוד השרון

אחד ממדדי השירות הנו זמינות, אנו במזגן-טק מפעילים מערך טכנאי על מנת לאפשר לך הלקוח זמינות מרבית בחודשי הקיץ החמים כולל בימי שישי ושירות חירום לתיקון מזגנים בשבת בהוד השרון והסביבה, שירות חירום בשבת כרוך בתוספת תשלום שאינה מתקזזת מעלות התיקון המתבצע, כמו כן השירות יינתן רק למקרים דחופים, למרות הרצון שלנו לתת מענה לכל קריאות בחירום לעיטים ובשל עומס, לא תמיד מתאפשר להגיע לכל הקריאות המתקבלות עמכם הסליחה.

 סוגי התיקונים בהם אנו מומחים

אלה הם חלק מהתקלות הנפוצות בהם אנו במזגן-טק מבצעים

תיקוני קצרים במזגנים- החלק המאתגר בתיקון תקלת קצר הנו איתור מקורו, טכנאי שהוא גם חשמלאי מוסמך בליווי כלים מתאימים מאפשר לנו לאתר ולתקן סוג זה של תקלה ביעילות ובמהירות יחסית. תיקון דליפת גז- גם כאן יש צורך בידע, ניסיון וכמובן במכשור מתאים, לנו הציוד המתאים לאיתור ותיקון דליפות גז מורכבות. מילוי גז- למרות הדעה הרווחת שמילוי גז היא פעולה פשוטה לא כל טכנאי ידע למלא גז באופן מדויק שמאפשר לקבל את מלוא התפוקה לפעולה יעילה וחסכונית בתצרוכת החשמל.

להזמנת שירות טכנאי מזגנים אלקטרה בהוד השרון

חייג עכשיו 0523-15-15-15