טכנאי מזגנים טורנדו בהוד השרון

שירות תיקון מזגני טורנדו מכל הסוגים והדגמים, מזגן-טק חייג 0523-15-15-15

טורנדו סוגים ודגמים

לחברת טורנדו יבואנית מזגנים חדשה ביחס לתדיראן ואלקטרה הוותיקות, יש דגמי מזגנים וסוגים רבים החל ממזגן קטן עילי המתאים לחדר שינה, ועד מזגן טורנדו מיני מרכזי המתאים לחללים גדולים מאוד, לאחרונה חדרו טורנדו גם לטכנולוגית האינוורטר ומזגני המולטי VRF. ריבויי הדגמים מאפשרים בחירה מדויקת להתאמת גודל המזגן לחלל אותו אנו מעוניינים לקרר, עם זאת מהווה אתגר לטכנאי מזגנים טורנדו ולו רק מתוך כך שעל איש השירות להצטייד במגוון רחב של חלקי חילוף המתאימים לגדלים והסוגים השונים. על הטכנאי להכיר את אופי התקלות ואת חולשותיו של המזגן ולתת מענה לכל תקלה.

לנו במזגן-טק טכנאי מזגנים טורנדו מומחה לדגמיו השונים.

חייג 0523-15-15-15  

שירות עם אחריות

שירות טוב נמדד בעמידה בלוחות זמנים, עבודה איכותית ומקצועית, חלפים מקוריים ואדיבות, אנו במזגן-טק נעשה הכל על מנת לתת לך את מלוא תשומת הלב, נקשיב ונבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר. זקוק לשירות תיקון מזגנים בהוד השרון? חייג אלינו ואנו נדאג לפתור כל תקלה באופן מיידי.

זמינות טכנאי מזגנים בהוד השרון

טכנאי מזגנים טורנדו בהוד השרון זמין לכל תיקון בכל שעה, מענה טלפוני זמין לכל שאלה יעוץ או הזמנת קריאת שירות, הזמנת טכנאי גם בשבת לקריאות SOS למקרים דחופים. אנו משתדלים להגיע עוד באותו היום ובשעה שנוחה לכם, בימים חמים במיוחד שעות הפעילות יתוגברו על מנת לתת מענה באופן המהיר ביותר.

טורנדו חלפים ואחריות

לכל טכנאי רכב שירות עם חלקי חילוף המתאימים לתיקון תקלות נפוצות במזגני טורנדו, ישנם תקלות שמצריכים חלפים מיוחדים אשר אינם ברשות הטכנאי, אך אל דאגה במקרה כזה אנו מפעילים שליח בעל רכב דו גלגלי המספק את החלק החסר בתהליך הביקור על מנת לסיים את התיקון עוד באותו היום, את החלפים אנו מקבלים ישירות מהיבואן כלומר כל החלקים מקוריים עם אחריות החברה היבואנית, את תעודת האחריות עבור התיקון והחלפים תקבל בצרוף חשבונית המתארת את העבודה שבוצע.

להזמנת טכנאי מזגנים מומחה טורנדו באזור הוד השרון מוזמנים לחייג עכשיו 0523-15-15-15