טכנאי מזגנים בשבת רמת השרון

מתגורר ברמת השרון? המזגן הפסיק לפעול, מקצר, או פשוט מוציא רק אויר ללא תחושת קירור או חימום? זקוק לשירות טכנאי מזגנים בשבת חג או חירום אחרי שעות העבודה? הגעת למקום הנכון.

תיקון מזגן חירום SOS

אנו במזגן-טק מבינים שישנם ימים מסוימים בשנה שהמזגן הוא מצרך הכרחי, ימים חמים ובעלי לחות גבוהה הפוקדים את רמת השרון לא מאפשרים לשהות בבית ללא מזגן, ולכן הקמנו מערך חירום לשירות ותיקון מזגנים בשבת, טכנאי מזגנים מקצועי זמין לתיקון בימים ובשעות שמעבר לשעות העבודה המקובלות.

שירות טכנאי וחלקי חילוף בשבת

הטכנאי שיגיע אליך בשבת עם ניידת שירות המצויד במרבית החלפים הנפוצים למתרת תיקון תקלות נפוצות העלולות לקרות יגיע יבדוק ויחליף את החלק התקול, אך עם-זאת ישנם חלקים מסוימים שאין באפשרותנו לצפות ולכן עומד לרשות הטכנאי מחסן חלפים זמין גם בימי שישי שבת וחגים לתיקון מהיר ולהחזרת המזגן לפעולה תקינה.

רמת השרון על המפה

אנו במזגן-טק נותנים שירות טכנאי מזגנים בשבת ברמת השרון לכל סוגי המזגנים, מזגן מיני מרכזי של כל החברות המובילות, אלקטרה, תדיראן, טורנדו, יוניק ואלקו, שירות חירום למסעדות למגזר הפרטי ולמזגן תעשייתי, השירות ניתן בתוספת תשלום ועל בסיס מקום פנוי, אין אנו מתחייבים להגיע לכל פניה בשל הפניות הרבות אך ניתן קדימות לבתים בהם קיים מזגן יחיד, למסעדות, ולנשים בהריון.

להזמנת טכנאי בשבת חייג ואנו נעשה את הכל על מנת לתת שירות בהקדם.