טכנאי מזגנים ספיד עוצמה SPEED

מזגן טק המומחים לתיקון כל סוגי המזגנים הקיימים בשוק הישראלי לרבות מזגני ספיד. טכנאי מזגנים מנוסה בעל כ 20 שנות וותק, מגיע בשעה המתאימה לך.

סוגי מזגני עוצמה ספיד SPEED וחלפים

לחברת ספיד מגוון מועט של סוגי מזגנים בעיקר מזגן מיני מרכזי ומזגן עוצמה ספיד עילי בתפוקה של עד 2.5 כוח סוס. מזגן שמורכב מחלקים בסיסיים ולכן לרוב לא נתקל בחוסר של חלפים מקוריים. אצלנו במזגן טק תוכל לקבל שירות עם דגש לחלקי חילוף המתאימים למזגן לפי הדגם שיש ברשותך.

במזגן טק טכנאי מזגנים עוצמה ספיד מומחים

אצלנו במזגן טק טכנאי מומחה שיגיע אליך בזמן המתאים לך יבדוק את המזגן, יאתר את מקור התקלה, יתמחר ויתקן את המזגן וכל זאת לא לפני שיקבל את הסכמתך לגבי מחיר התיקון וכן תקופת האחריות לחלקים ולעבודה. כאמור מזגן ספיד מורכב מחלקים בסיסים אך בשל מיעוט המזגנים הקיימים בשוק קיים חוסר ידע וניסיון אצל מרבית הטכנאים ולכן לא כל טכנאי יענה לקריאה כשיבין שמדובר במזגן מסוג ספיד. אנו ממליצים לעדכן עוד במועד הזמנת השרות שמדובר במזגן מסוג זה.

 אחריות ואזורי שירות

בסיום כל תיקון תינתן תעודת אחריות עבור החלפים ועל ביצוע העבודה, תנאי האחריות מפורטת ומצויה בגב החשבונית.

השירות למזגן ספיד עוצמה  ניתן בכל אזור המרכז, תל אביב, רמת אביב, בבלי, רמת גן, גבעתיים, פתח תקווה, רמת השרון, חולון, ראשון לציון, ויישובי הסביבה.

כמו כן השירות ניתן גם באזור השרון, כפר סבא, הרצליה, הוד השרון, נתניה, פרסיה, אבן יהודה, עיר ימים, כפר שמריהו, רשפון, ויישובי הסביבה.

להזמנת שרות מטכנאי מזגנים עוצמה ספיד מומחה חייג עכשיו: 052-315-15-15

מאחלים קיץ קריר ונעים

צוות מזגן טק