טכנאי מזגנים יוניק בהוד השרון

ברשותכם מזגן יוניק? זקוקים לשירות תיקונים בהוד השרון? במזגן-טק טכנאי מקצועי זמין לכל קריאת שירות ובמהירות. 

מזגן יוניק ידוע בייחודו, ברור שהתיקון חייב להתבצע על ידי טכנאי מנוסה המכיר את המזגן את חולשותיו ואת התקלות הנפוצות ופתרונן. לנו במזגן-טק מבית הראל, ניסיון רב שנים בתיקון כול הסוגים של מזגן יוניק. טכנאי מזגנים יוניק מומחה בתיקון קצרים, החלפת מדחסים וניקוי עמוק לפעולה יעילה ואויר נקי.

טכנאי זמין בהוד השרון

בדרך כלל מזגן יוניק הנו מזגן תעשייתי או מזגן דירתי גדול. ברור לנו שמזגן גדול המספק מיזוג לחללים גדולים מצריך מענה מידי ולכן אנו במזגן-טק נותנים עדיפות עליונה לזמינות התיקון ואף מפעילים שירות של טכנאי מזגנים בהוד השרון למענה טלפוני 24 שעות ביממה, כמו כן מפעילים מערך חירום לשירות גם בשבת על בסיס מקום פנוי.

ציוד וחלפים למזגני יוניק

אחד מהדברים החשובים לתיקון מזגנים יעיל ולאורך זמן, מעבר לטכנאי מקצועי ומנוסה, טמון כמובן בחלפים. אנו שמים דגש רב בחלפים איכותיים המומלצים על ידי החברה היצרנית. זמינות החלפים שונים לתיקון מהיר בזכות הקשר ההדוק שיש לנו עם חברת יוניק מזגנים. לא חסכנו גם בציוד וכלים המאפשרים לנו לבצע תיקונים מתגרים וברמה גבוהה ביותר.

אחריות לשירות

למזגן-טק קהל לקוחות של שנים רבות וזאת בשל הקשר שנוצר, אנו נשמור על קשר וניתן הדרכה גם מאבר לתיקון הרלוונטי אשר לשמו הוזמנו. צלינו השירות הוא מעל לכול ועושים כל שביכולתנו להפוך את זה לכלל ברזל ולא רק לססמה חסרת תוכן. בכל תיקון המתבצע תקבל תעודת אחריות המציגה את אופי העבודה ואחריות מלאה על החלפים שהותקנו.

נשמח לתת לך שירות ולצרפך למשפחת מזגן-טק לשיתוף פעולה מועיל לתווך ערוך. אתה מוזמן לחייג כבר עכשיו לקבלת שירות תיקונים על ידי טכנאי מזגנים יוניק בהוד השרון 0523-15-15-15