מזגן אלקטרה לא מקרר

זקוק לתיקון מזגן? הזמן עכשיו טכנאי מזגנים מומחה אלקטרה

שלום, שמי עידן מכפר סבא, יש ברשותי מזגן מיני מרכזי אלקטרה 4 כ"ס בן 4 שנים שלא מחמם/ מקרר בשבוע האחרון. האם יש צורך במילוי גז? או שמא יש תקלה אחרת? חבר המליץ לי למלא גז רגיל במזגן ולא גז ירוק מפאת מחירו היקר, מה ההבדל בין שני הסוגים? האם אוכל למלא גז מזגנים בעצמי או שעליי לפנות לשרות טכנאי מזגנים? המשך…

שלום עידו, בפנייתך לא ציינת מתי בפעם האחרונה מילאת גז מזגנים במזגן, סביר להניח כי אם לא מילאת גז בשנה האחרונה יש חוסר בגז, דבר המונע מהמזגן לספק את החום/ קור הדרוש לפעילותו התקינה של המזגן. המלצות חברים הינן דבר טוב בד"כ, אך לא במקרה זה. ציינת כי מזגן אלקטרה שברשותך בן 4 שנים ולכן יש צורך במילוי גז ירוק בלבד, מילוי גז רגיל במזגן תגרום לנזק במדחס שהוא ליבו הפועם של המזגן. מנע מעצמך הוצאות מיותרות והקפד ש- טכנאי מזגנים אלקטרה ימלא גז מזגנים ירוק בלבד. ההבדל בין שני סוגי הגז, הגז הירוק הינו גז הידידותי לסביבה וכשמו כן הוא, מונע נזקים לסביבה, בעוד גז רגיל אינו ידידותי לסביבה בשל הכלור שהוא מכיל. אתה בהחלט יכול למלא גז מזגנים בעצמך, אם הינך מכיר את המערכת של המזגן, אך בטרם תמלא גז מזגנים במזגן או שתפנה לשרות טכנאי מזגנים אלקטרה, דאג לנקות את הפילטרים של המזגן. הסר את הפילטרים ושטוף אותם במים זורמים על מנת להסיר מהם אבק וליכלוך שהצטבר במשך הזמן. ניקיון הפילטר במזגן משפר פלאים תפוקת חימום/ קירור של כל מזגן. במידה ולאחר ניקיון הפילטרים המזגן לא יקרר/יחמם כראוי, הזמן טכנאי מזגנים אלקטרה שיבדוק עבורך את לחץ הגז במזגן ו/או יאתר תקלה אחרת במידה וקיימת.

אשמח לעמוד לשרותך בכל עת!

מזגן לא מקרר מספיק? להזמנת טכנאי מזגנים אלקטרה חייג 052-3-15-15-15

שלום יש לי במשרד מזגן מיני מרכזי אלקטרה חדש שמקרר נהדר הבעיה היא שאני מכוון את השלט ל- 25 מעלות כפי שמומלץ בחברת החשמל, וגם לאחר שעות של עבודה מד טמפרטורה שיש לי בחדר מוראה על 27 מעלות. רק כאשר אני מכוון אותו על 22 המכשיר מוראה על 25 מעלות מה עושים. אנונימי מתל אביב. המשך….

אנונימי שלום, מה שאתה מתאר היא אחת הבעיות המסובכות שאיתן נאלצות חברות המזגנים בכלל ומזגני אלקטרה בפרט, להתמודד אך התשובה לכך היא מאוד פשוטה.

הטמפרטורה אשר מצוין בשלט המזגן מותאמת למה שאנו טכנאי מזגנים מכנים רגש אוויר חוזר, במזגן מיני מרכזי הרגש ממוקם בסמוך ליחידה הפנימית של המזגן, כלומר את הטמפרטורה שאתה מכוון בשלט המזגן, קורא חישן אויר החוזר ולכן האוויר שחוזר למזגן היא הטמפרטורה שנבחרה במזגנים מסויימים קיים בשלט כפטור שאמור לעזור להתגבר על הבעיה, מזגני אלקטרה הכפתור נקרא אי פיל (ifeel) כאשר נלחץ על הכפתור, יעבור פיקוד החיישן מהמזגן לחיישן בשלט המזגן ימשיך לקרר עד שטמפרטורה שבו ממוקם השלט תגיע לטמפרטורה הרצויה, הדבר נכון גם למזגן שאינו מיני מרכזי. הפונקציה קימת בשלטים שונים לפי סוגי המזגנים השונים.