מזגן מיני מרכזי אלקטרה מקצר

שאלות ותשובות והסיבות העלולות לגרום קצר במזגן אלקטרה

שלום רונית מחולון, האם מזגן מיני מרכזי אלקטרה מקצר היא בעיה חשמלית או במזגן? לפני כשנה התקנו בבית מזגן מיני מרכזי 3 כ"ס של אלקטרה . בימים האחרונים המזגן מצליח לעבוד רק שעה ולאחר מכן מקפיץ את הפחת שלו(רק שלו, לא בכל הבית.) טכנאי בדק את המזגן ובדק גם בארון חשמל ואמר שאני צריך להחליף נתיך. פעלתי לפי ההנחיות שנתן לי (לא היה לו ציוד חשמלי. סידרתי בעצמי), אבל הבעיה חזרה על עצמה. יש לכם הסבר לתופעה?

רונית שלום רב, ראשית, הימנע מתיקונים חשמליים אם אינך מוסמך לכך. זה עשוי לפגוע במזגן (או מוצר אחר) וחמור מכך עשוי לפגוע בך או בבני משפחתך. לא נראה לי שמקור הבעיה במערכת החשמל שלך, כי אז מזגן מיני מרכז היה מקצר מייד בעת ההפעלה, מאחר ואז נדרש הכי הרבה כוח (כמו בהנעה של רכב). כלומר, הבעיה היא במזגן או בעיה הנובעת מההתקנה שלו. אני ממליץ לך להזמין טכנאי מזגנים מיני מרכזי אלקטרה מומחה לא נראה לי שהטכנאי שביקר אצלך לא ממש מכיר את עבודתו כהלכה.

איתכן שיש לך אחריות- השתמש בה במידה ואין הזמן אך ורק טכנאי מזגנים מומחה למזגן מיני מרכזי אלקטרה.

זקוק לטכנאי מיני מרכזי מומחה? צור קשר.

מזגן אלקטרה מקצר לאחר מספר דקות

בבעלותי מזגן אלקטרה מיני מרכזי. לפני כחודש המזגן החל לקצר כלומר כשאני מדליק אותו, כעבור מספר לא רב של דקות כ 5 עד 10. התקשרתי לשירות של אלקטרה מזגנים ובקשתי להזמין טכנאי מזגנים שיגיע. המתנתי לא מעט למענה הטלפוני ובנתיים הקשבתי להדרכה ופרסומת של מזגני אלקטרה.

כעבור 10 דקות ענתה לי מוקדנית חביבה שאלה שאלות ואמרה שניתן לשלוח אלי טכנאי מזגנים רק בשבוע הבא. תחילת אוגוסט חם נורא וזה המזגן היחידי שיש בביתי.

כרגע התחלתי להצטער שהקשבתי למתקין ווהתקנתי מזגן מיני מרכזי ולא מזגנים יחידים בכל החדרים.

 

הזמנתי את השירות של אלקטרה לעוד שבוע ובנתיים חייגתי לכל מיני מכרים ושאלתי האם הם מכירים טכנאי מזגנים? אז חוץ מחידוש הקשרים לא ממש מצאתי אחד שיגיע ואותי להושיע. בלית ברירה המתנתי לשירות החברה. הגיע בחור נחמד ומייד החל בעבודה. הוא פירק את המזגן בחלקו החיצוני, הראה לי שיש חוטים שרופים וגם כרטיס הפיקוד נפגע. לאחר שבוע ללא שינה, עם מזגן ללא רוח חיים, עד שיכולתי להריח את הגוויה של המיני מרכזי שלי, ממש לא עניין אותי מה התקלקל וכמה זה עולה. בקשתי שיתקן ושזה לא משנה. הוא ירד לאוטו להביא חלפים, חזר לאחר דקה והנחית עלי את הבשורה שאין לו כרטיס פיקוד המתאים למזגן ושאין ברירה צריכים להזמין אחד עבורי  זה עלול לקחת כמה ימים עכשיו כבר רתחתי בכול הרצינות, חייגתי לחברה ובקשתי לדבר עם מנהל. המנהל הסביר לי יפה שיש מחסור בפיקודים של מזגן מיני מרכזי ושהוא דואג לי באופן אישי ויהפוך את המפעל לתקן לי את המזגן. מרוב יאוש המשכתי לחפש עד שמצאתי טכנאי מזגנים אחר. הוא אמר לי שהמחיר יקר ושאלקטרה מזגנים מוכרים לו ולי אותו הדבר ושהוא גם צריך להרוויח.הוא הגיע ובתוך כמה דקות המזגן נעם סוף סוף, הוציא קירור והמחיר היה יקר אך מה לעשות לא יכולתי להמתין בחום הזה. אני על הכל מוותר עכשיו יש לי מזגן מיני מרכזי שעובד, הוספתי בחדר שינה עוד מזגן –  גם חסכוני וגם בטוח. האמת שמחיר המזגן עלה לי פחות ממחיר התיקון אבל לפחות עכשיו גם אם יתקלקל לי שוב המזגן הגדול אותי הוא לא ישאיר ללא מזגן בשיא החמסין.

אני רוצה להודות לטל, מנהל השירות של אלקטרה, שלמרות שלא הצליח לעזור אני יודע שהיתה לו כוונה טובה ושבסה"כ ההתנהלות היתה חיובית ושאני מבין שלפעמים חסר חלקים. לכן המזגן החדש, למרות הכל, גם שייך לחברת אלקטרה מזגנים כי בסך הכל אני כן מרוצה