טכנאי מזגנים מיני מרכזי ברעננה

שירות תיקונים למזגנים מסוג מיני מרכזי של החברות השונות, טכנאי מזגנים ברעננה יגיע בכל שעה בזמינות מידית ויבצע תיקון באיכות מעולה.

לכל מזגן טכנאי

תיקון מזגנים היא עבודה מאתגרת, רוב פעילות הטכנאי מתבצעת בימים החמים ביותר בשנה כך שבנוסף לתנאי עבודה קשים לפעמים בשמש הקופחת של יולי אוגוסט על גג לוהט, חייב הטכנאי להיות מרוכז בעבודתו שכן עיסוק בחשמל או הלחמת צנרת במרקה של דליפת גז עלולים להיות מסוכנים ברגע של חוסר ריכוז על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בצורך לביצוע תיקון מזגן מיני מרכזי, לכן בנוסף לסיבולת של חום ולחות על הטכנאי להכיר היטב את המזגן ואת סוגי התקלות ומתן פתרון מהיר יעיל ואיכותי. טכנאי מזגנים ברעננה מחברת מזגן-טק מומחה בכל הקשור במזגן מיני מרכזי לסוגיו.

חלקים מתאימים עושים את ההבדל

חשיבות רבה בתיקון מזגנים בכלל וכמובן כשמדובר במזגן מיני מרכזי מעבר למקצוענות, ידע וניסיון, הם החלפים שאתם משתמש הטכנאי לצורך ביצוע התיקון, לכל מזגן ישנם החלקים שממנו הם מורכבים ולכל חלק משמעות רבה לתפקוד המזגן, התקנת חלק שאינו מתאים עלול לפגום ביעילותו של המיזוג ומתבטא בתצרוכת חשמל מוגברת וקיצור חיי המזגן. אנו מבצעים החלפת חלקי חילוף המתאימים לכל מזגן ומזגן ומשתמשים בציוד מתאים לפי הוראות היצרן.

שירות תיקון מזגן מיני מרכזי בחירום

למזגן בחודשי הקיץ חשיבות רבה וכמובן כשהמזגן המדובר הוא מזגן מיני מרכזי, אנו מבינים שזמינות הנו קריטי בימים אלה ולכן אנו עושים הכל על מנת להגיע ולתת שירות מהיר ככל שניתן להשבת המזגן לתפקוד מלא. שירות הניתן בכל שעות היום וגם תיקון SOS בימי שישי שבת, אנו נותנים תעדוף לשירות חירום למזגנים הממזגים חללים גדולים ומשמשים כמזגן יחידי או מזגן חיוני למסעדות ובתים פרטיים ללא אופציה אחרת. להזמנת שרות תיקון מזגנים מיני מרכזי ברעננה גם בשבת, אתם מוזמנים לחייג 0523-15-15-15