ריח שרוף ממזגן תדיראן

שלום שמי שחר, אור יהודה. יש לי מזגן של חברת תדיראן מזגנים קרייר 5 כוח סוס בן 11 שנים. אתמול כאשר הפעלתי את המזגן יצא מפתחי האוורור אוויר בזרם חלש מאוד שמילא את הבית בריח שרוף. האם יש קשר בין זרימת האוויר החלשה לריח השרוף מהמזגן שיצא ממנו? שכן שלי, שהגיע לביתי לנסות ולהבין מה מקור הריח, סבר כי יש צורך בהחלפת המאוורר. האם אבחנתו נכונה או שמא ישנה עוד אפשרות לריח במזגן? האם אוכל לפתור את הבעיה בעצמי או שעליי לפנות לשרות טכנאי תדיראן מזגנים? המשך…

שלום שחר לשאלתך, יש קשר בין זרימת אוויר חלשה לריח שרוף מהמזגן. לא ניתן לאבחן את התקלה במזגן דרך המחשב אך ייתכן מאוד שהריח השרוף, הנודף מהמזגן, יכול לנבוע מהתחממות יתר של מנוע מאוורר הפנימי לש המזגן, הבידוד (פלסטיק), העוטף את החוטים, נשרף. אינני שולל כלל את אבחנת שכנך, כי ייתכן ויש צורך בהחלפת המנוע כולו שניזוק כנראה.

בכל מקרה אני מציע לך לא לקחת תקלה זו בקלות, מאחר וזה יכול להתפתח למוקד של שריפה בבית.

אני ממליץ לך לפנות לשרות טכנאי מזגנים מומחה תדיראן, על מנת שזה יאתר את התקלה במזגן ויפתור אותה לשביעות רצונך. אם אתה איש טכני וחשמלאי, אתה יכול להחליפו לבד אך אני ממליץ להשאיר זאת לטכנאי מזגנים המנוסה בפתרון תקלות מסוג זה. אתה עלול להחמיר את הנזק ללא הניסיון הנדרש.

ריח שרוף ממזגן תדיראן צור איתנו קשר וטכנאי תדיראן מזגנים מומחה יגיע אליך במהרה.