טכנאי מזגנים טורנדו רמת השרון

ברשותך מזגן טורנדו? המזגן לא פועל? לא מקרר או מקצר? הגעת למקום השיכול לעזור!

לנו במזגן-טק טכנאי מזגנים טורנדו ברמת השרון זמין לכל תקלה. אצלנו טכנאי מוחה לכל סוגי המזגנים של חברת טורנדו. לנו הידע והציוד הנדרש לתיקן כל תקלת צוות מומחה יגיע אליך בזמן הקצר ביותר ובזמן המתאים לך יבדוק יתמחר ויתקן את המזגן עוד באותו היום.

למה טכנאי מזגן-טק?

מזגן-טק היא חברה בעלת וותק של למעלה מ-20 שנה עם ניסיון עשיר וידע רחב, מזגן טורנדו לסוגיו מוכר לנו עוד מיום הקמת חברת טורנדו מזגנים אצלנו טכנאי מזגנים טורנדו אשר עבד מול החברה ולמד את התקלות השונות של המזגן, לנו מחסן חלפים עם כל חלקי החילוף הנדרשים לשם ביצוע העבודה ביעילות ובמהירות.

אחריות מלאה לכל תיקון מזגן טורנדו

שירות תיקון מזגן טורנדו ברמת השרון ניתן על ידי טכנאי מזגנים מומחה בעל רשיון חשמלאי מוסמך עם ציוד וחלפים מקוריים מה שמאפשר לנו לתת לך הלקוח אחריות מלאה על התיקון והחלפים. טכנאי שיגיע אליכם יבדוק ויתמחר את עלות העבודה והחלקים ורק לאחר שתבין את מהות העבודה שיש לבצע ותאשר יתחיל במלכת התיקון, בסיום התיקון ייתן תעודת אחריות מפורטת על כל מרכיבי העבודה.

השירות שניתן לקבל אצלנו

ברשות טכנאי המזגנים אצלנו במזגן-טק ציוד ייחודי ומתוחכם לאיתור תקלות שונות. מכשיר מגר לאיתור קצרים ברכיבי החשמל במזגן, מכשיר דיגיטלי לאיתור דליפת גז ומצלמה טרמית לאיתור הדליפה בצינורות בתוך הקירות והרצפות, שעון לחץ דיגיטלי לכיוון גז לתפוקה מרבית, וכלים באיכות מעולה לפירוק חלקים מורכבים, מנוף זהיר הפועל על לחץ גז לביצוע תיקונים בגובה.

ציוד מתאים ונסיון מאפשר לנו לבצע כל עבודה ובכל תנאי אנו מוכנים לביצוע עבודות תיקון מאתגרות ביותר, גם במקום שטכנאים אחרים כבר ויתרו.

להזמנת טכנאי מזגנים טורנדו ברמת השרון חייג ואנו נשמח לשרת אותך על הצד הטוב ביותר.

חייג עכשיו: 052-3-15-15-15