טכנאי מזגנים פרג Pereg. להזמנת טכנאי מומחה חייג עכשיו

מזגן פרג הינו פופולרי, אמין ואיכותי . אחת הסיבות לכך שמזגן פרג פופולרי זה שקבלנים מתקינים את המזגן בפרויקטים של בניינים חדשים בבניה, הסיבה לכך טמונה במחיר האטרקטיבי של המזגן ולכן ניתן לראות מזגן מסוג פרג בפרוייקטים בבתי דירות רבים שבהם המזגן כלול ברכישת הדירה.

איכות מזגן פרג Pereg

מנסיוני רב השנים וכן שאלנו מספר טכנאי מזגנים פרג לגבי איכות המזגן, התקנתו ואופי תיקון המזגן. באופן כללי הדעות היו בגוון חיובי. לגבי התקנת המזגן מדובר בהתקנה נוחה למדי וללא קשיים או סיבוכים מיוחדים, תיקון מזגן פרג גם כן אינו מסובך אך ישנם חלקים מסוימים שאינם סטנדרטיים וקיים בילבול בקרב טכנאי מזגנים במציאת חלפים מקוריים למזגן ולכן מציאת טכנאי מזגנים שמכיר את מזגני פרג, חשובה מאוד

אמינות ויעילות המזגן

גם כאן יש לציין כי מזגן פרג Pereg אינו נופל כלל מאחיו המזגנים בצמרת. ישנם מזגנים ישנים מאוד מתוצרת פרג שעדיין נושמים ואפילו בועטים, ניתן לראות מזגן פרג מיני מרכזי ולרוב מדובר במזגן אמין ובעל יכולת פעולה יעילה לאורך זמן וללא תקלות מיוחדות, ובכול זאת רוב התקלות שנפגשנו בהם הם: דליפת גז בחלקו החיצוני של המזגן, מנוע מאוורר, שכאמור חייב להיות מקורי שכן מנוע חלופי אינו מתאים מבחינה פיזית כך שלא ניתן להתקין מנוע חלופי או אוניברסלי. תקלה נפוצה נוספת שנתקלנו בא מצויה בכרטיס הפיקוד, וכאן ניתן למצוא פיקוד מקורי או חלופי שיתאים לפרמטרים ולתפעול נכון.

סיכום:

למרות שמזגן פרג Pereg אינו מותג מוכר ולמרות שאין פרסום מסיבי של המזגן הוא, אכן נמכר ובכמויות מפתיעות, מזגן יחסית זול ויש האומרים גם אמין למדיי, דגש חשוב כמו בכול מזגן גם כאן טיפול תקופתי על ידי טכנאי מזגנים פרג מומחה למזגן מסוג זה המכיר את אופן פעולתו ואת חולשותיו, דבר קריטי נוסף הוא הדגש לחלפים המקוריים, שים לב חשוב מאוד לבקש אחריות על החלפים ועל התיקון שבוצע, מינימום תקופת אחיות לשלושה חודשים, ולחלפים מסוימים ניתן לקבל אחרית עד שנה.

ציון המומחים : 6.5

טכנאי מזגנים | המומחים מבית הראל

© כל הזכויות שמורות[